Skoda noi
ŠKODA AUTO este un producător auto cunoscut, cu sediul în Republica Cehă. Sediul companiei, diviziile de dezvoltare şi principala unitate de producţie se află în Mladá Boleslav.
Graţie combinării ingineriei inventive, cu managementul inteligent şi producţia eficientă, putem propune un portofoliu modern de automobile, oferind marca ŠKODA pe peste 100 de pieţe din lume.
ŠKODA aparţine de Grupul Volkswagen încă din anul 1999.
Alături de ŠKODA, din Grupul Volkswagen fac parte şi alte mărci: Volkswagen, Audi, Seat, Porsche, Bugatti, Lamborghini, Bentley, Scania, MAN, Ducati şi Volkswagen Autovehicule Comerciale.
În ultimii 10 ani, numărul livrărilor ŠKODA a crescut la aproape dublu.
La nivel global, marca vinde peste 7 modele diferite şi zeci de derivate. Toate aceste variante sunt astfel proiectate, dezvoltate şi produse încât să corespundă nevoilor clienţilor şi să-i transforme pe toţi în clienţi fericiţi ai mărcii ŠKODA.
Aceasta nu ar fi posibil fără reţeaua de vânzări ŠKODA, în care aţi intrat şi dumneavoastră recent.
ŠKODA doreşte să fie în TOP 3 în privinţa satisfacţiei clienţilor pe fiecare piaţă unde ŠKODA activează. Drept urmare, şi pe piaţa dumneavoastră.
Deci lucrăm la acest obiectiv şi dumneavoastră ne puteţi ajuta. Veţi afla cum vă puteţi face clienţii fericiţi la capitolul ŠKODA Customer Process.
Sloganul nostru provine din istoria noastră îndelungată şi abordarea deschisă Simply Clever defineşte tot ceea ce facem.
Care sunt Valorile mărcii ŠKODA şi le ce se referă?
Produsele, Organizaţia şi Oamenii sunt cei trei piloni ai valorilor mărcii ŠKODA. Fiecare pilon este descris într-o treime a cercului Valorilor mărcii, urmat de trei atribute asociate.
ŠKODA depune toate eforturile pentru ca fiecare produs să fie SURPRINZĂTOR.
Ingeniozitate
Fiecare produs ŠKODA este creat selectând cele mai bune idei din mii de idei. Doar cele mai bune intră în producţie.
Raport excelent valoare/preţ
Cu greu veţi găsi produse sau servicii cu o combinaţie mai echilibrată de siguranţă, caracter practic şi design rafinat.
Design cristalin emoţional
Luxul şi confortul nu sunt singurele aspecte importante. Crearea unui produs atemporal şi personal este şi o chestiune de emoţii. Emoţii pozitive.
Organizaţia noastră internaţională depune toate eforturile pentru a simplifica procesele şi regulile şi pentru a deveni mai accesibilă şi pentru a face viaţa mai uşoară, acţionând totodată responsabil.
Responsabilitate
Administrarea unei organizaţii atât de mari ne confruntă cu o multitudine de provocări. Una dintre valorile ŠKODA este de a lua toate deciziile în condiţii de responsabilitate maximă.
Accesibilitate
Organizaţia noastră rămâne accesibilă tuturor aspectelor pozitive. Inspiraţie, tendinţe noi, dar şi ideile şi opiniile fiecărui client.
Simplificarea vieţii
Simplificarea vieţii este un obiectiv minunat, nu credeţi? Reţineţi această valoare când veţi ajunge la soluţiile Simply Clever.
Care valori ar trebui respectate de toţi colegii noştri?
Ne pasă
Ne pasă de clienţii noştri şi ne pasă de colegii noştri. Noi încercăm să ajutăm, să ne comportăm cu grijă şi atenţie, zi de zi.
Amabilitate
Comunicăm cu clienţii şi colegii noştri amabil, călduros şi disponibil.
Bună dispoziţie
Cireaşa de pe tort: când toţi cei implicaţi consideră comunicarea plăcută, amuzantă şi interesantă. Toţi cei implicaţi, inclusiv dumneavoastră, desigur.
Abordarea Human Touch
Tot ceea ce facem are legătură cu oamenii şi cu nevoile oamenilor şi noi suntem mereu conştienţi de acest fapt.
Human Touch este modul ŠKODA de a interacţiona în interior, precum şi cu clienţii, care sunt cel mai important aspect al mărcii ŠKODA, deoarece fără clienţi noi nu reprezentăm nimic.
Cu un pas uman mai departe
Viziunea Human Touch este foarte simplă şi clară. Nu vrem să fim doar buni în relaţia cu clienţii noştri, ci vrem să fim mai buni şi să depăşim aşteptările lor cu privire la mărcile auto.
Nu vrem doar satisfacţia clienţilor noştri, vrem mai mult.
Vrem să facem clienţii fericiţi în momentele speciale.
Valorile ca standard
Human Touch nu este doar un concept şi o filozofie, ci este un program imens, care descrie:
- cum reţeaua ŠKODA serveşte clienţii (ŠKODA Customer Process)
- cum managerii dealership-urilor ŠKODA îşi angajează şi motivează angajaţii (Excelenţa angajaţilor)
- ne comunicăm reuşitele şi experienţele în raport cu ceilalţi (Platforma Simply Share sau Promisiunea faţă de client).
Vrem să devenim mai buni în fiecare clipă şi să fim cu un pas înaintea concurenţilor.
Cu faţă umană
Ne dorim ca abordarea Human Touch să fie vizibilă pese tot, cât mai coerent posibil. Ne dorim să creăm o bază de clienţi loiali, care să iubească marca, să vorbească despre ea şi să ne ajute să creştem familia ŠKODA.
În cadrul acestui concept, fiecare dealership şi fiecare consilier de vânzări este bine-venit să fie creativ şi să adauge idei Human Touch.